13 Ağustos 2016 Cumartesi

Access Bars Eğitimi-Evren Gönenç İle- Bilgi Paylaşım Derneği-Yılmaz Parlar

ULUSLARARASI SERTİFİKALI ACCESS BARS EĞİTİMİ
Psikolog ve Enerji Uzmanı Evren Gönenç ile

Tarih: 3 Eylül 2016 Cumartesi
Saat: 11.00 - 19.00
Eğitim Süresi: 8 Saattir


Yaşamınızda bloke edilmiş hissettiğiniz, stres, gerginlik, kaygı, huzursuzluk, mutsuzluk ve umutsuzluk yaratan alanları gerçekten değiştirebilmenin artık hızlı ve pratik bir yolu olduğunu bilseydiniz, bu yolu seçer miydiniz?
 ULUSLARARASI SERTİFİKALI ACCESS BARS EĞİTİMİNDE, 
1 günlük, 8 saat uygulamalı bu eğitimde artık buna sahip olabilirsiniz. Tüm humanoidler, eski dünyayı kökten değiştirmenin artık vakti mi ?  

Access The Bars® Access Enerji Dönüşümü (Access Energy Transformation ) sistemi içerisindeki başlangıç çalışmasıdır, hayatınızda istediğiniz gibi gitmediğini düşündüğünüz herhangi bir alanı değiştirebilmemiz için tasarlanmış araçlar, teknikler, sistemler bütünüdür. 20 sene önce Gary Douglas ve Dr. Dain Heer tarafından ortaya konmuş bir terapi sistemidir. 

DÜNYADA 173 ÜLKEDE KULLANILAN BU SİSTEMDEN YAŞAMINIZA HAFİFLİK VE DESTEK ALMAYA HAZIR MISINIZ? 

Kalbinizin mümkün olduğu bildiği bu dünya realitesinin çok çok daha ötesinde seçimler yaparak, kendi yaşamınızı, ailenizin yaşamını ve dünyayı da değiştirmeye var mısınız? Kendi gücünüzü ve kapasitenizi artık alıp kabul etmeye ve kullanmaya var mısınız?


ULUSLARARASI SERTİFİKALI ACCESS BARS EĞİTİMİNDE, kitapçığımızı alacağız, uygulama videomuzu izleyeceğiz, başımızın etrafındaki 32 enerjetik sarj noktalarını ve bu noktaları çalıştırmayı öğreneceğiz, eğitim içerisinde bu noktalar ve daha fazlası ile ilgili teknikler aktarılacak, eğitim içinde karşılıklı seans uygulamaları da olacak ve yaşam boyu kullanabileceğimiz bir tekniğe sahip olacağız. Bu eğitimden sonra sertifikalı Access Bars uygulayıcısı olacaksınız.


ACCESS BARS'IN TEMELİ: 
Beynimiz büyük bir kapasitör gibi çalışır. Elektrik şarjı tutar. Duygularımızın, düşüncelerimizin ve hislerimizin elektrik yükü vardır. Bunlar belirli noktalarda tutulurlar. Ne zaman bir şeye anlam yüklersek, önemli olduğunu düşünürsek onu beynimizde depolarız. Tıpkı dev bir bilgisayar hard diski gibi. Bars çalışması ile o noktalara enerji verip orada oluşmuş manyetik alanı serbest bırakmayı deneyimliyoruz. Bars uygulaması başımızda yer alan, 32 enerjetik şarj noktasına parmaklarla yumuşacık dokunularak yapılır. Bu noktaların aktive edilmesi ve enerji blokajlarının kaldırılarak, enerjinin bu noktalardan akıp gitmesi sağlanır.
Şifa, zaman, kontrol, beden, umut, farkındalık, yaratıcılık, güç, yaşlanma, cinsellik, para v.s. ile ilgili düşünceleri, fikirleri, inançları ve kararları depolayan 32 enerjetik elektrik şarj noktalarında tıkanan enerjinin akışı sağlanınca, blokajlar çözülmeye başlar. Bu sanki bilgisayarınızın hard diskinden eski ve işe yaramaz dosyaları silmeye benzer. Böylece yaşamımızda yaratmak istediğimiz yeni şeylere yer açmış oluruz.

Doğduğumuz andan itibaren ebeveynlerimiz, akrabalarımız, çevremiz, öğretmenlerimiz ve toplumumuz tarafından, aslında bize ait olmayan çeşitli yargılarla donatılıyoruz. Ve biz kendi gerçeğimizi, aslında kim olduğumuzu unutuyoruz. Yargılar her zaman hayatımızda kısıtlamalar yaratıyor. Hayatımızı bu kısıtlamalarla yaşamaya çalışıyoruz. Dolayısıyla, gerçekte değişmesini istediğimiz şeyleri değiştirme imkânımız olmuyor.
Access'in araçları bize bu kısıtlamaları tamamıyla temizleme şansı veriyor. Access yaşamımızda daha iyisi için, geniş bir temizleme yeteneğine sahiptir. Bulabileceğimiz en hesaplı ve en hızlı tekniktir.


ACCESS BARS'IN FAYDALARI NELERDİR? 

* Zihin ve bedendeki gerilimi yok eder.
* Günlük yaşamın getirdiği stresi azaltır
* Depresyonu ortadan kaldırarak, neşeyi yaşamınıza geri döndürür.
* Aşırı kızgınlık ve öfke eğilimlerini azaltır.
* Öfke, yorgunluk, tükenmişlik gibi duygular tarafından vücudunuzda oluşturulmuş blokajları çözer.
* Duygusal iniş çıkışları yatıştırarak daha dengeli bir ruh hali içinde olmanızı sağlar.
* Psikosomatik rahatsızlıkları azaltır.(sebebi tam olarak belli olmayan, psikiyatri ile ilgili rahatsızlıklar )
* Korkularınızın, fobilerinizin, endişelerinizin giderilmesini sağlar.
* Enerjiyi arttırırken yıpranmayı azaltır.
* Bedenin yaşlanma hızını azaltır.
* Kafanızın içinde sürekli konuşup duran gereksiz düşünce diyaloglarını susturur.
* Huzur, güven ve iyi hal duyguları yaratır.
* Hem rahatlamış, hem de enerjik hissetmenizi sağlar.
* Hamilelikte kolay, rahat ve sakin doğum sağlar.
* Çocuklarda ve gençlerde sınav öncesi sıkıntı ve endişelerin giderilmesini temin eder.
* Dikkat Eksikliği, Hiperaktivite Bozukluğu ( ADHD ) gibi öğrenmeyi güçleştiren durumların aşılmasında yardımcı olur.
* Artan odaklanma, mantık yürütme, problem çözme, hayattan daha fazla keyif alma, işlerin daha kolay yürütülmesi, daha fazla kapasite ve fiziksel yetenek, artan farkındalık ve ruhsal gelişme sağlar. 

ACCESS BARS EĞİTİMİ,
 1 günlük (8 saat) uygulamalı bir eğitimdir ve yetkili Bars Eğitmeni tarafından verilir. Bu 1 günlük eğitimin ardından sizde yetkili ve sertifikalı bars uygulayıcısı olabilirsiniz. 


Eğitimde, eğitmenin vereceği bilgilerin ardından Access in kurucusu Gary Douglas'in sunduğu uygulamalı Bars videosu seyredilir. Eğitim suresince eğitmenin birebir ilgilenerek gösterdiği iki bars uygulaması alınır ve iki kez verilir, yani toplamda dört seans içerir.  Bars seanslarını eğitime katılanlar sırasıyla birbirine uygular. 
Access'in sözlü süreçlerini deneyimleyip, bastaki 32 noktanın yerini bu eğitimde kolayca öğrenebilirsiniz.
Eğitimle beraber katılımcılara her bars noktasının resimlerle açıklandığı, Bars ın yanı sıra Access le ilgili bilgileri içeren Bars El Kitabi verilir.


BU EĞİTİMİ KİMLER ALABİLİR? 
HERKES! : ) ACCESS 

Bars eğitimini çocuklar da dahil olmak üzere herkes alabilir, daha önce herhangi bir çalışma yapmış olmak gerekmez. Herhangi bir şartı da yoktur. Önceden enerji çalışması deneyimi gerektirmeyen bir eğitimdir.


ACCESS BARS SEANSININ BEYİNDEKİ OLUMLU ETKİLERİ:

Access Bars™' ın Sinir Sistemi Bilimcisi Dr. Jeffrey L. Fannin tarafından ABD'deki konferanstaki izlenimlerİ: "Şimdiye kadar hiç bu kadar hızlı netice oluşturan bir şey görmedim."


Tarih: 3 Eylül 2016 Cumartesi
Saat: 11.00 - 19.00
Eğitim Süresi: 8 Saattir
Eğitim sürecinde 2 seans almış ve 2 seans uygulamış olursunuz.
Ebeveyn ile birlikte katılım durumunda 15 yaş ve altındaki katılımcılar dünyanın her yerindeki seminerlere ücretsiz katılırlar. 16-18 yaş arası katılımcılar ise %50 indirimli olarak katılabilirler. 
Çocuklarınızı da getirebilirsiniz : ) Eğitmen:
Psikolog ve Enerji Uzmanı Evren Gönenç Sertifikalı Access Bars Eğitmeni 
Yer: Bilgi Paylaşım Merkezi 
Kayıt için lütfen arayınız: 05326128517



EVREN GÖNENÇ KİMDİR? 


EĞİTİM VE SERTİFİKALARIM:
· BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ, Yüksek Lisans
· Access the Bars® eğitmeni & terapisti / uygulayıcısı, Kurucular: Gary Douglas ve Dr. Dain Heer
· Theta Healing® terapisti / uygulayıcısı, Kurucular: Vianna Stibal
· Talk to the Entities terapisti/ Kurucu: Shannon o' Hara
· Matrix Energetics® - Quantum Sistemi uygulayıcısı, Kurucu: Richard Bartlett ve Melissa Joy
· Aile dizimi terapisti
· Reiki Master, Eğitmen: Marla Kaya
· Zen Way of Counseling®, Eğitmen: Svagito Liebermeister
· EFT (Emotional Freedom Techniques®) eğitmeni ve terapisti

BİREYSEL SEANS RANDEVUSU ALMAK İÇİN LÜTFEN İLETİŞİME GEÇİNİZ: 
Gsm: 0 532 612 85 17
Telefon: 0 212 245 29 42
SEANS SÜRESİ: 1 saat

PSİKOLOG VE ENERJİ UYGULAYICISI EVREN GÖNENÇ,  DETAYLI BİLGİ: 
EK OLARAK ŞİRKETLERE YÖNELİK EĞİTİMLER İÇİN:
· LİDERLİK KOÇLUĞU VE BİREYSEL SEANSLAR
· STRES YÖNETİMİ EĞİTİMİ
· NLP TEKNİKLERİ İLE İŞ YAŞAMINDA ETKİN İLETİŞİM 


DANIŞAN YORUMLARI:
· "Bazen sadece mucize diyebilmek .. Sevgili Evren Hnm., dediğimde içimden gelen o kocaman sevgiye ve adınız gibi koskocaman bir evrenle bütünleşmiş gibi hissediyorum kendimi ve bir coşku sarmalıyor hayatımı, eskiden kendimi hatırlıyorum da, yani Evren hnm.'ı tanımadan öncesinde -  avukatlık mesleğim, benim bir yaşantım olmakla kalmayıp, düşüncelerimi ve hislerimi dahi kanunlar içinde hapsederek aynı kısır döngü içinde gün ve gün beni benden çalmış? Nasıl mı, hayatlarında yaşadıkları sorunların çığ gibi büyüyüp, düğümlendiği bir anda mahkemeye taşmış olan problemleri ile bana gelen insanlara, kendi hayatımı yok sayarak ve kendim için değil de, onların hayatlarına ve onların yerini alarak çözmeye çalışmışlığım ile geçmiş?

· Böylece bir çok insanın hayatına girmekle, parçalanmışlığımı göremeyecek kadar yorgun ve bitkin düştüğümde, hislerim ve kadın oluşumun dahi bilincimi kaybettiğim bir anda O çıka geldi karşıma …. Bir melek kadar iyi bir kalbi ve o kocaman bir gülümseyişi ile karşıladı Evren Hnm. ve beni hayatın, güvenli bir limanına nihayet demirlemiş olduğumu hissettirdi ... Evren Hnm. ile karşılaşmam tüm bunların benim bilinçaltıma yerleşmiş çekirdek inanç, negatif inanç kalıpları ve tıkanıklardan kaynaklandığını ve Alpha ve Theta beyin dalgasında gerçekleştirdiği yöntemler ile giderilebileceğini deneyimleydim ve artık içimde bir huzur ve coşku var, kaygı ve stresin yerini alan; artık mantığım değil bedenim karar veriyor giymek istediklerine ve tercihlerimi siyah ya da beyaz olarak değil, pembe -mavi- lila renkleri ile sarmalıyor kendini; kendi farkında lığımı yakalamış bir kadın olarak çıkıyorum kabuğumdan ve özgürleşmiş olarak hayatıma daha emin ve güvenli adımlar ile koşuyorum…
Elimden sıkıca tutup, bırakmayan ve beni ben kılan size ne kadar teşekkür etsem az kalıyor, ancak şükrediyorum  ve umarım daha çok insan hayatına dokunur ve şifalandırırsınız. Sevgilerimle" V.U, İstanbul
· "Senelerdir kapısını çalmadığım terapist, psikiyatrist kalmamıştı ve ilaçların esiri olmuştum. Bu ilaçlara bağımlı yaşamak beni artık cok zorluyordu, depresyon ve çaresizlik duygusundan kendimden nefret ediyordum. Dışarı çıkmak hiç içimden gelmiyordu çıksam bile tek söz etmek istemiyordum. Sizinle yaptığımız bilinçaltı terapi çalışmaları ve öğrettikleriniz sayesinde uzun zamandır ilk defa nefes aldığımı ve yaşıyor olduğumu hissetmeye başladım. Seansta hemen siz ellerinizi koyduğunuzda zaten başımda ve tüm bedenimde bir akış ve gevşeme, çözülme hissettim. O an daha da inandım bunların değişebileceğine. İnsan bedeninden dizlerinden akıp gittiğini hissediyor ağırlıkların. Yaşam tekrar anlamını kazandı, belki de çocukluktan beri ilk defa kendimi sevmeye başladım ve bunlar benim için çok yeni şeyler. Aileme tekrar sıkı sıkıya bağlandım. Bir işe de girdim. Eski halimi bilenler şu anki halime inanamıyor, sanki başka birisin diyorlar. İçimdeki coşku dışarı yansıyor ve yeniden hayata gülümsediğim için çok şanslı hissediyorum. Çok çok çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız." Ayşecan L. İstanbul

· "Boşanma sonrası tekrarlayan ilişkiye girememe, annelik rolüyle ilgili sorumluluklarım, kızımı sürekli kontrol etme durumlarım, değersizlik duygularım ve evlilikle ilgili bir kadın olarak başarısızlık hislerim nedeniyle sadece iş hayatına ve kızıma odaklanmıştım. Kendimle ilgilenmeyi, kendime vakit ayırmayı tamamen unutmuştum ve sürekli başka insanlara vermekten çok yorgun ve tükenmiş haldeydim. Boşanmayla başetmek için de antidepresanlara düzenli devam ediyordum ve yan etkileri beni daha da kötü hissettiriyordu. Sizinle çalışmaya başladıktan sonra bu kadar kısa süre içinde sonuç alabildiğim için inanılmaz mutluyum, hatta bu kadar kolay bunlardan kurtulmak mümkün mü diye de kendimi çok sorguladım. Seanslarda çıkan ve temizlediğimiz mutlu hissetmeye alışık olmadığım ve hak etmediğime inandığım için kendime eziyet etme durumum tamamen bitti. Kendimi sürekli eleştirmek ve yargılamaktan kurtulduğum için çok şanslı hissediyorum, suçluluk duymadan kendim için de yaşıyorum. En önemlisi başkalarına aşırı vericilik davranışını bırakabildim ve artık -Hayır diyebiliyorum. Beni hayata ve kendime yeniden bağladığınız için çok teşekkür ederim. E.K, İzmir

· "Merhaba Evren hanım, değişimler bu ay da devam hem de çok sıçramalı olarak J Evi satıp güneye doğru taşınmak istiyorduk geçen yıl, ay başı birden satıldı. Ben şaşkın! Nutkum tutuldu! Bugün de devrini yaptık J Senelerdir satılamayan ev, düşünün.. Şimdi tayinim için şubeye karar vermeye çalışıyorum. Hafiflemek amaçlı çıkmıştık yola ya onu da ihmal etmedim 3-4 kg kadar verdim J En yakın zamanda görüşmek üzere, sevgiler" N.Ö, İstanbul

· "Meğer ne çok çöp biriktirmişim beynimde, midemde, kalbimde.. Acaba abartıyor muyum diyorum ama öyle de olsa mutluyum. Artık bu boşluğa ümit koymak istiyorum, bol şans ve huzur ve mutluluk. Yeniden başlamak için hazırım, şu an eksiler bitti ve ben sıfır noktasındayım ve yeni yürümeye başlamış gibiyim, ellerinize sağlık.." S.Ü, İstanbul

1. "Sevgili Evren Hnm., dediğimde içimden kocaman coşan sevgiyi ve adınız gibi koskocaman bir evrenle bütünleşmiş gibi hissediyorum kendimi ve bir coşku sarmalıyor hayatımı : ) Eskiden kendimi hatırlıyorum da, yani Evren hnm.'ı tanımadan öncesinde -  avukatlık mesleğim, benim bir yaşantım olmakla kalmayıp, düşüncelerimi ve hislerimi dahi kanunlar içinde hapsederek aynı kısır döngü içinde gün ve gün beni benden çalmış. Zamanım, hayatlarında yaşadıkları sorunların çığ gibi büyüyüp, düğümlendiği bir anda mahkemeye taşmış olan problemleri ile bana gelen insanlara, kendi hayatımı yok sayarak ve kendim için değil de, onların hayatlarına ve onların yerini alarak çözmeye çalışmışlığım ile geçmiş.
Böylece bir çok insanın hayatına girmekle, parçalanmışlığımı göremeyecek kadar yorgun ve bitkin düştüğümde, hislerim ve kadın oluşumun dahi bilincimi kaybettiğim bir anda O çıka geldi karşıma …. Bir melek kadar iyi bir kalbi ve o kocaman bir gülümseyişi ile karşıladı Evren Hnm. ve beni hayatın, güvenli bir limanına nihayet demirlemiş olduğumu hissettirdi.
Hayatımdaki o sürekli olarak mücadele ettiğim mesleğimin yani sıra gerek annem ve gerekse  yaşadığım o tüm insanlar ile olan ilişkimde, kendimi kadın olarak görmeyerek bir erkek zihniyeti ile sorumluluğu üstlenmeme ve onların hayatlarına ve sorunlarına empati ile yükünü üstlenmeme sebep olan bilinçaltındaki önyargılar, negatif düşünceler ve atalarımdan kalmış tortulardan kaynaklandığını bilmiyordum.
Evren Hnm. ile karşılaşmam tüm bunların benim bilinçaltıma yerleşmiş çekirdek inanç, negatif inanç kalıpları ve tıkanıklardan kaynaklandığını ve onun uyguladığı yöntemlerle giderilebileceğini deneyimleydim ve artık içimde bir huzur ve coşku var, kaygı ve stresin yerini alan; artık mantığım değil bedenim karar veriyor giymek istediklerine ve tercihlerimi siyah ya da beyaz olarak değil, pembe -mavi- lila renkleri ile sarmalıyor kendini; kendi farkında lığımı yakalamış bir kadın olarak çıkıyorum kabuğumdan ve özgürleşmiş olarak hayatıma daha emin ve güvenli adımlar ile koşuyorum…
 Elimden sıkıca tutup, bırakmayan ve beni ben kılan size ne kadar teşekkür etsem az kalıyor, ancak şükrediyorum  ve umarım daha çok insan hayatına dokunur ve şifalandırırsınız.
 Sevgilerimle…"



3. "Dilerim benim gibi yüksek tansiyon ve panik atak hastaları ile bol bol çalışmalar yaparsınız. Sizi gördüğüm ilk andan itibaren görüşmemizde çok iyi hissettim ve kendim için yüzde yüz güvenebileceğim , inanabileceğim doğru insanı bulduğumu anladım. Hem psikologsunuz hem de bu kadar temiz enerjilerle çalışıyorsunuz bu birleşim çok güzel. İnsanı çok rahatlatıyor ve etkileri hemen anında yaşamak da kanıtı oluyor. Teknik bilginiz, altyapınız, tüm sistemleri bütünleyen bu yaklaşım benim gibi inatçı birine dahi çok faydalı oldu. İş hayatımda ve karşıma çıkan kişilerle düzelen ilişkilerimde faydasını çok görüyorum. Sayenizde ara vermek zorunda kaldığım avukatlık mesleğime geri döndüm ve eşimle de tekrar barıştım. İyi ki gelmişim ve sizden öğrenmişim. Emeğiniz için teşekkür ederim. 

 BİLGİ PAYLAŞIM DERNEĞİ
Adres: Mete Cad. Park Apartmanı No:24/5
Taksim / İstanbul
Tel : 0212 245 29 42 / 0532 612 85 17

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder